Tuesday, February 12, 2008

Donora

Cu greu reusesc sa ridic capul din pamant intr-un gest emfatic si fad in acelasi timp. Imi arunc ochii pe fereastra cu o miscare mecanica. Stii, genul de chestie pe care o faci atunci cand nimeni nu priveste desi speri sa te vada cineva, sa iti recunoasca tristetea impusa de trecerea plicticoasa a zilelor, stii ca la o proba de patinaj artistic. In cana nu mai este nici un strop de ceai, dar focul si mai ales caldura lui sunt doua lucruri pe care nu vreau sa le simt acum aproape de mine. As vrea sa simt mana ta peste a mea intr-un gest la fel de teatral, stii ca imi plac momentele astea pretentioase.

In ultima vreme, te cern zilnic prin sita mainii mele stangi, mana malefica si atotstiutoare care te ia, te invarte si te arunca tot in mine. Te beau in tacere, putin cate putin. Am mainile reci si goale, si asta pentru ca nu am crezut niciodata in ingeri hidosi care vin sa salveze, care aluneca pe nori si ma ating in crestet parinteste. Uneori te mai simt in stomac, alunecand printre bucati din ieri si frici de maine, printre nume care tremura si cioburi ascutite pe care eu inca mai calc. Te amesteci cu fumul in care traiesc si te cocoti pe cladirile din jurul meu, te arcuiesti intamplator si ridici din spranceana. Sa iti amintesti continuu gustul prajituricii atasate cafelei. Stiu ca obosesti, dar altfel puful de lebada se imprastie si redevenim cerati si reci. Maine o sa ma enervez si o sa traduc totul in japoneza ca sa nu mai inteleg.





Donora este o trupa din Pittsburgh, Pennsylvania si cuprinde trei membri. Deoarece inca nu au o casa de discuri, prin urmare, nici un contract, pot fi ascultati deocamdata doar pe Myspace. Apropos, in caz ca va intrebati, numele trupei vine de la un cartier al lui Washington County, PA - situat la 30km sud de Pittsburgh (Wikipedia)

0 comments: