Sunday, December 6, 2009

For the love of work

Mi-am dat seama ca nu suport sa am timp liber, timp liber nu mort. Timpul mort, atunci cand zaci si te uiti in gol doua ore la rand este si necesar, si sanatos. Sunt genul de om care traieste pentru activitati de tot felul. In final, probabil ca pentru munca, pentru idee si pentru concretizarea ei zilnica. Pune-ma la treaba si e totul in regula. In privinta timpului liber... ma panichez la inceput, apoi incerc sa ignor starea de anxietate, pentru ca pana la urma sa nu am ce face si sa accept felul absolut mizerabil in care ma face sa ma simt. Daca stau sa ma gandesc, niciodata nu mi-au placut sfarsiturile de saptamana, iar vacantele sunt bune atata timp cat sunt scurte.
Pray for me...I think I need it.


Last night was wonderful!
And this is one of the best covers ever. Everrr.

0 comments: