Wednesday, March 12, 2008

you're the night, Lilah


In cei 10 ani de activitate, pana la infarctul ce i-a fost fatal solistului Mark Sandman in 1999, Morphine nu s-a bucurat intr-adevar de succes decat in Franta, si poate in alte cateva tari europene. Spre deosebire de alti performeri carora moartea subita le-a adus faima, fie ea si post-mortem, in cazul lui Sandam acest lucru nu prea s-a intamplat. Eu am descoperit Morphine in liceu, si din nefericire, nu-mi mai amintesc circumstantele in care i-am auzit pentru prima oara. Ca sa fiu fie si doar partial multumita de acest post, ar trebui sa uploadez cel putin 5 piese Morphine. O sa las insa bucuria descoperirii celor care vor fi incantati de piesa pe care am ales-o, The Night.

Recomandarile mele: Hanging on a curtain, Yes, Honey White, Buena, You look like rain, Let's take a trip together, You speak my language.



3 comments:

B said...

eu am ascultat prima oara morphine prin 2001, cantecul "you look like rain" gasit, culmea, pe o compilatie punk. :D

versul cu "your intelligence is sexy" m-a bantuit cateva zile atunci.

cheers!

Anonymous said...

Si eu tot pe o compilatie punk - asta: http://mclub.com.ua/vcat.phtml?action=vs&album=30896
Recomand "The other side" si "Swing it low".

B said...

yup, that's it.
acum mi-e dor de "thousand yard stare - what's your level" :)