Wednesday, September 2, 2009

Dreams are on a train to train-wreck town

Adevarul e o chestie relativa in relatiile interpersonale - adica singurul loc unde conteaza. Nu devine palpabil in niciun moment pentru ca materializarea in sine ne-ar trece la un alt nivel, unul de unde lucrurile s-ar vedea altfel, si poate am reusi sa le si facem altfel. Iar asta nu se poate. Intre doi oameni nu exista adevar, la fel cum nu exista motivatie adevarata, explicatii care sa conteze, intrebari care sa merite sa fie formulate. Intre doi oameni, tot ceea ce conteaza este clipa. Mi-a luat mult timp sa realizez asta. Clipa inseamna totul. In rest, totul tine de perspectiva.
El intreaba, eu nu mai pot sa raspund.
As da orice sa am bicicleta in noaptea asta.

2 comments:

eu said...

buna! Simt nevoia sa-ti comentez postul...unul pt ca scrii simpaticut si aici ma refer la ce am mai citit pe blogul tau si 2 pt ca nu stiu daca pot sa fiu de acord cu ce ai scris aici:)
te referi la adevarul interpersonal si spui ca daca ar exista te-ai situa la alt nivel...esti oare sigura ca nu ai trecut uneori la nivelul asta? si daca nu ai trecut poate ca ti s-a intamplat doar tie asta, sau poate ca nici nu exista alt nivel ...oricum nu l-ai vazut.
Spui spre sfarsit ca "Clipa inseamna totul. In rest, totul tine de perspectiva" dar te intreb eu ..oare aceasta "clipa" nu tine de trecut?
Eu cred intr-un fel de adevar interpersoanl ...nu unul asa cum ni-l imaginam de cele mai multe ori ..dar exista un adevar impus de un contract viu, pe care-l dezvoltam tot tatonand..unul pe care-l cresti si-l impui cu fiecare actiune...in care alegi cum trebuie sa existe si sa stea lucrurile.

cosmofever said...

Nu, nu cred ca am trecut la alt nivel,si din punctul de vedere la care m-am referit, nici nu cred ca o sa trec vreodata. Ceea ce scriu este de multe ori prea personal pentru a avea sens si pentru altcineva infara de mine, asa ca iti multumesc dublu pentru ca ma citesti si descoperi si sens in posturile mele!