Tuesday, June 3, 2008

Yet another Juno post

Despre Juno s-au scris foarte mult. Din cate am vazut, a fost o adevarata avalansa de recenzii din partea bloggerilor, care mai de care mai nereusite. Un film superb, pe alocuri usor lacrimogen, dar nederanjant. Good tear-jerker, not the cheap kind. A few twists as well, imi place ca totusi nu e total nerealist. Iar Michael Cera e absolut adorabil. Ellen Page de asemenea. Which reminds me: whoever finds her sexually attractive must be a freak. Altfel nu-mi explic. She's cute, and she's a great actress, but come on... In fine, sa nu ma abat prea mult de la subiect. Un soundtrack foarte bun, cu Belle & Sebastian, Moldy Peaches, si duetul cantat de protagonisti (parerea mea, mai bun decat originalul...)

M-am oprit la Barry Louis Polisar fiindca mi se pare ca piesa lui concentreaza aproape de perfectiune esenta filmului. Replicile nerostite dar pe care siroposul din tine abia astepta sa le auda, imaginile cu care ramai, bentita lui Paulie Bleeker, fotoliul de pe peluza, etc.


(Barry Polisar scrie si interpreteaza muzichii pentru copii - as in kids! - si a scris si ceva carticele. How nice.)

...ca deh, mai e nevoie si de cantecele din astea. Sa n-o luam dracu razna de tot. ENJOY!

1 comments:

Anonymous said...

Un film foarte frumos cu un ost foarte vesel.Iar melodia all i want is you e preferata mea.Foarte faina recenzie :P .